امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب امنیت در ریسک پذیری است!

کتاب امنیت در ریسک پذیری است! نوشته رندی گیج، سرشار از دانش عملی برای مردمانی است که مایل اند مهار زندگی و کسب و کار خود را به دست گیرند. نکات پر محتوای این کتاب، چنان عمیق و اساسی است که با مطالعه ی مجدد هر بخش، سطوح تازه ای از تفکر و ادراک را در وجودمان پدید می آورد.

ما مخلوقاتی هستیم که عاداتی داریم و بدون آن عادات نمی توانیم زندگی کنیم. بعضی از این عادات بد و ناگوارند که باید اصلاح شوند، برخی دیگر خوب هستند که باید بهبود یابند و شماری هم عالی و ممتاز که باید به درجه ی کمال برسند.

بسیاری از ما تحت تأثیر الگوهایی بسیار قدرتمند، تجربه های کهنه را مرتب تکرار می کنیم و در حقیقت واجد الگوهای رفتاری عود کننده ای هستیم که از دیرباز به عنوان برنامه هایی در ضمیر ناهشیارمان ثبت و تقویت شده اند. با وجود این، این الگوهای کهنه و ناهنجار شکست ناپذیر نیستند. موفقیت هم مانند شکست یک عادت است و موفقیت و شادمانی واقعی و پایدار زمانی حاصل می شود که رشته ای از الگوهای اساسی و کامل را بی وقفه به کار گیریم و با درونی کردن آن، بنیان عادت های تازه را بنا نهیم.

انسان که پیچیده ترین مخلوق الهی است، وجودی به عظمت و گستردگی جهان هستی دارد؛ اما در صورتی که از کسب آگاهی نسبت به خود و جهان هستی غفلت ورزد و درک این عظمت را در نیابد، نه تنها رشد و ارتقا نخواهد داشت و اشرف مخلوقات نخواهد بود، بلکه همواره در گرفتاری به سر خواهد برد.

بسیاری از مشکلات انسان، نسبتی مستقیم با طرز نگرش او به جهان هستی دارد، زیرا در صورتی که نگاه وی منطبق بر حقیقت نباشد و او در ناآگاهی خویش از قوانین هستی، به قضاوت درباره ی حوادث و وقایع بپردازد، به تضادهای درونی و بیرونی می رسد و خود را در جهان هستی سرگردان و بی پناه می بیند. در این صورت، زندگی خود را در حال کشمکش با این عوارض سپری می کند و از فرصت گران بهای عمر بهره ی کمتری خواهد برد و رسالت خویش را به انجام نخواهد رساند. بر اساس این حقیقت، یکی از ضروری ترین وظایف انسان، کشف حقایق جهان هستی و بازیابی قوانین آن است. بنابراین امر مهم، در کتاب امنیت در ریسک پذیری است! (Risky is the new safe: the rules have changed: a rock opera) برخی از مهم ترین اصول و قوانین مورد نظر که حاصل تحقیقات رندی گیج (Randy Gage) فهیم است، ارائه می شود تا بستری برای توجه و تفکر بهتر فراهم آید.

انتشار کتاب امنیت در ریسک پذیری است! ، در بسیاری از نقاط گیتی با اقبالی بی سابقه رو به رو شد، به نحوی که ظرف مدتی کوتاه، سه میلیون نسخه از آن به 10 زبان منتشر گردید و عنوان پرفروش ترین کتاب را در سراسر جهان به خود اختصاص داد. رندی گیج در سراسر کتاب بر الگوهایی جدید تأکید خواهد کرد و می کوشد وصفی از زندگی انسانی غنی به دست دهد.

گزیده کتاب امنیت در ریسک پذیری است! 

هر چالش یک فرصت برابر ایجاد می کند. عظیم ترین ثروت ها در عین ناامیدی کامل به دست می آید؛ درست مانند بسیاری از ثروت هایی که در هر رکود اقتصادی به دست آمده است. هنگامی که همه در جهت رودخانه شنا می کنند، شما خلاف جهت آب شنا کنید. در همین لحظه که در حال خواندن این جمله هستید، در بهترین دوره از تاریخ بشر زندگی می کنید. هیچ زمان دیگری برای زندگی کردن بهتر از دوره ی کنونی وجود نداشته است. با سرعت و گستره ی تغییراتی که در دنیای امروزی اتفاق می افتد، فرصت هایی بی سابقه برای داشتن یک زندگی موفق پیش رویتان قرار می دهید.

پیشرفت در پزشکی و علم تغذیه باعث طولانی شدن عمر و پیشرفت در سطح سلامت و بهداشت خواهد شد. تکنولوژی، مدل های تجارت جدید را ایجاد و مدل های فناوری قدیمی تر را بازسازی خواهد کرد. علاوه بر این راه هایی استثنایی برای کسب ثروت ارائه می کند و مسیرهایی به سمت زندگی پر معنی و هیجان انگیز پیش رویتان خواهد گشود. افرادی که این کتاب را می خوانند در طول عمر خود فرصت سفر به ماه، خرید ویلایی در سواحل اقیانوس با چشم انداز فوق العاده ی صخره های مرجانی یا دستیابی به مدال طلا در مسابقات جهانی برای کشورشان را خواهد داشت. این همان دنیای جذابی است که با هم تجربه خواهیم کرد. چنانچه شما فردی ریسک پذیر هستید و می خواهید متفاوت باشید، این ها فرصت های استثنایی برای موفقیت و رونق هستند، چرا که در این اقتصاد جدید، امنیت در ریسک پذیری است.

صفحات کتاب :
135
کنگره :
HB615‏‫‭/گ9‮الف‬8 1393
دیویی :
658/155
کتابشناسی ملی :
3329186‬
شابک :
978-964-236-561-6‬‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه امنیت در ریسک پذیری است!