امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای نوشته اریک وور، مبانی اساسی را شرح می دهد تا به کمک آن متخصص بازاریابی چندسطحی شوید. این کتاب از ابتدایی ترین مراحل یعنی انتخاب شرکت مناسب تا یافتن مشتریان و شرکای تجاری و نحوه دعوت به کار و پیگیری، گسترش شبکه و رسیدن به درآمدی انفعالی راهنمای شما خواهد بود.

سایت اینترنتی بازاریابی شبکه ای در سال 2009 با هدف ارائه ی یک منبع رایگان کمک آموزشی و ارتقای حرفه ی بازاریابی شبکه ای راه اندازی شد و هزاران ویدئوی آموزشی رایگان و مصاحبه های میلیون دلاری با کارآفرینان و دیگر سازمان ها را با اطلاعاتی ارزشمند در اختیار همگان قرار دارد.

هدف این است که تا حد امکان کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای (Go pro: 7 steps to becoming a network marketing professional) را به دست همگان برسانیم. برای تحقق این امر، خرید کلان را برنامه ریزی کرده تا بازاریابان در هر لحظه امکان دسترسی به شاخص های مهم را داشته باشند.

روزی که اریک وور (Eric Worre) برای نخستین بار به بازاریابی چندسطحی معرفی شد 23 ساله بود که در شرکت پدرش و دوستش جان جویس، به فروش مستغلات مشغول شد. به تازگی ازدواج کرده بود و به در آمدش به شدت نیاز داشت. یک سال پیش از آن که درآمدی 45000 دلاری از کمیسیون معاملات املاک به دست آورد که البته رقم خوبی بود با مشکل هزینه هایش مواجه بود که بالغ بر 60/000 دلار بود و برای پرداخت مالیاتی فقط چند ماه به موعد سر رسیدش مانده بود نیز پس اندازی نداشت.

در بخشی از کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای می خوانید:

وقتی مسئولیت تمام و کمال حرفه ی بازاریابی چندسطحی را بر عهده می گیرد همه چیز دگرگون می شود. جالب است بدانید که برای ایجاد یک کسب وکار گسترده در بازاریابی شبکه ای فقط به هفت مهارت مهم نیاز دارید. تک تک آن ها اهمیت دارند اما همواره در حیرتم که چرا افراد برای یادگیری تلاش چندانی نمی کنند؟ اگر یک دوره ی دانشگاهی در بازاریابی چندسطحی ارائه شود، یکی از آسان ترین درس ها خواهد بود و یکی از پردرآمدترین مهارت های جهان است.
صفحات کتاب :
143
کنگره :
HF5415/126‏‫‭‏‫‭/و9م8 1395
دیویی :
658/872
شابک :
‏‫‫‬‭978-964-236-608-8
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه موفقیت در بازاریابی شبکه ای