نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تصمیم گیری

کتاب تصمیم گیری سه محور اصلی دارد: ضرورت تصمیم گیری درست در زندگی، چگونگی تصمیم گیری و خطا ها و انحرافات در تصمیم گیری. استیفن رابینز استاد افتخاری مدیریت دانشگاه سن دیگو است. آثار او در بیشتر دانشگاه های امریکا و کانادا و خاورمیانه تدریس می شوند و بیش از شش میلیون نسخه از کتاب هایش در جهان فروخته شده است.

مطالعه کتاب تصمیم گیری برای تمامی پژوهشگران روان شناس، مدیران و آن ها که ضرورت تصمیم گیری مناسب را در زندگی درک کرده اند، بسیار سودمند خواهد بود. تصمیم ها، زندگی ما را شکل می دهند. این که چه رشته ای را برای ادامه تحصیل انتخاب کنیم. با چه کسی ازدواج کنیم و یا در آینده چه شغل و کسب و کاری داشته باشیم؟

بسیاری از مواقع ما در تصمیم گیری دچار تردید می شویم و پس از آن، از کاری که کرده ایم راضی نیستیم. شما در زندگی چگونه تصمیم می گیرید؟ آیا شیوه خاصی برای این کار دارید؟ آیا بعد از عمل به تصمیمی که گرفته اید احساس رضایت می کنید؟ چقدر در تصمیم گیری هایتان موفق هستید؟

 استیفن پی. رابینز در کتاب تصمیم گیری به این سوال ها پاسخ می دهد. این اثر رابینز حاصل پژوهش های سی ساله او با استفاده از مطالعات آکادمیک روان شناسی است در نتیجه رویکرد تجاری ندارد و کاملا علمی به این مسئله پرداخته است. این اثر راه درست شناسایی و تجزیه و تحلیل مسائل را آموزش می دهد و بر فرایندهای مناسب تصمیم گیری تمرکز دارد.


صفحات کتاب :
275
کنگره :
‏‫‬‭BF448‏‫‬‭/ر18ت6 1393
دیویی :
‏‫‬‭658/403
کتابشناسی ملی :
3398092
شابک :
978-600-7212-30-1
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه تصمیم گیری