نظر شما چیست؟
داستان کتاب صوتی کلید اثر ایزاک بشویس سینگر درباره ی زنی بیوه و میانسال به نام بسی پاپکین است که در آپارتمانی در نیویورک زندگی می کند.

او که سال هاست در دنیای تنهایی خودش به سر می برد، نسبت به همه ی آدم ها و همسایگانش بدبین است و با کسی ارتباط ندارد. روزی هنگام خروج از آپارتمان هم چون همیشه در را قفل می کند و حتی سوراخ کلید را هم با بتونه پر می کند تا نیروهای مافوق بشری به آپارتمانش راه پیدا نکنند. اما در غروب این روز بخصوص با صحنه هایی از زندگی مواجه می شود که به کلی روحش را دگرگون می کند.

کتاب صوتی کلید (The Key) در دقایق پایانی چرخشی به سمت ماوراء دارد که حال و هوای شخصیت اصلی را دگرگون می سازد. در اجرا سعی شده از طریق موسیقی زیرکلام در بخش کلیسا و لحن متناسب برای جملات پایانی، این ویژگی اثرگذارتر شود.

ایزاک بشویس سینگر (Isaac Bashevis Singer) نویسنده با استعدادی است که برای کتاب آخرین شرور برنده جایزه نوبل سال 1987 شد، وی هم چنین جایزه کتاب ملی دریافت کرده است. او جایزه کتاب ملی آمریکا را برای کتاب «روز خوشی: داستان هایی از بزرگ شدن پسری در ورشو» دریافت کرده است.

ایزاک بشویس سینگر بیشترین شهرتش را مدیون خلق داستان های کوتاهی است که در آن ها از آداب و رسوم مردم عامی و فرهنگ یهودی سخن می گوید تا مضامینی چون خوبی و بدی، اشتیاق و محدودیت، شور مذهبی و نقطه ضعف های شخصی همراه با فرد شوخ طبعی و مهربانی را نشان دهد.
صفحات کتاب :
18
کنگره :
PS۳۵۶۳‭‬ ‭/ی۹‏‫‬‮‭ک۸ ۱۳۹۵
دیویی :
۸۱۳/۵۴
کتابشناسی ملی :
5012619
شابک :
978-600-8075-15-8‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه کلید