نظر شما چیست؟
کتاب شیوه های آسان فنگ شویی برای موقعیت شخصی و حرفه ای: سلامت، پول و شادی با نکات فنگ شویی برای محل کار و خانه است.

در فلسفه فنگ شوی، «چی» نوعی انرژی است که اگر در حالت مثبت باشد «شنگ چی» یا (دَم کیهانی) یا (انرژی حیاتی) نامیده می شود و شانس خوب را به انرژی فیزیکی، روابط عاطفی و رفاه مادی تبدیل می کند و جریان داشتن درست و مناسب چی در خانه بسیار مهم است.

اما اگر چی راکد بماند و نتواند جریان آزادانه ای داشته باشد به انرژی مخربی تبدیل می شود که «شا چی» یا همان شا نامیده می شود.

انباشتگی و بی نظمی (مثلاً اتاق نامرتب و کپه های لباس، یا وسایل بی مصرف در کیف، یا در راهرو و تراس ساختمان) موجب می شوند چی نتواند آزادانه به حرکت درآید و به شا چی تبدیل می شود.

برای جریان داشتن چی باید از خطوط نوک تیز اجتناب کرد. مثلاً اثاثیه ای که لبه گرد دارند بهتر از وسایل نوک تیز است. زیرا چی در خطوط منحنی حرکت می کند و شاچی در خطوط تیز و شکسته…

این کتاب به شما کمک می کند تا بفهمید که فنگ شویی چیست و بنابراین می توانید از اصول این رسم دیرینه ی چینی استفاده کنید تا در خانه و دفتر کارتان نظم و هماهنگی بیشتری ایجاد کنید که نه تنها باعث موفقیت بیشترتان می شود بلکه باعث می شود روابط بهتری با دیگران داشته باشید.

خواهید دید که انجام فنگ شویی بسیار آسان است. وقتی که تمامی چیزهای خوب را جذب زندگی تان کردید، آهن ربای موفقیت را در دست خواهید داشت!
شابک :
978-600-258-879-1‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
60
کنگره :
BF1779‭‬ ‭/ف9‏‫‬‮‭آ4 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭133/3337
کتابشناسی ملی :
4218315

کتاب های مشابه فنگ شویی برای سلامتی و ثروت