امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
اولین قدم برای رسیدن به آرامش و احساس موفقیت در زندگی، این است که بیاموزیم استرس خود را مدیریت و آن را مهار کنیم. کتاب از استرس تا موفقیت فقط در 31 روز اثر جان اف دمارتینی، برای همین امر طراحی شده است. به طوری که با مطالعۀ آن و رعایت نکات ارائه شده، می توانید استرس خود را مهار کنید.

شاید این مطلب را شنیده باشید که می گویند: «آرامش، گمشدۀ انسان امروز است.» و حتماً می دانید که امروزه بسیاری از مردم دانسته یا ندانسته به استرس دچار هستند. نکتۀ مهم در این رابطه این است که از یک سو استرس بر کیفیت زندگی و روابط ما با دیگران، از جمله اعضای خانواده، همکاران، همسایگان و دیگر افراد جامعه تأثیر می گذارد و از سوی دیگر زمینه را برای بروز انواع بیماری ها آماده می کند. به عبارت دیگر استرس بر هفت زمینۀ زندگی ما، یعنی شرایط مالی، شغلی، خانوادگی، اجتماعی، ذهنی، معنوی و جسمانی تأثیر جدی دارد.

استرس مانع استفادۀ مطلوب از تمام ظرفیت های فکری و ذهنی و شکوفایی استعدادهای منحصربه فرد ما می شود. در این صورت نمی توانیم احساس آرامش و موفقیت داشته باشیم. همین عدم احساس موفقیت، استرس بیشتری بر ما وارد می کند و یک چرخۀ باطل شکل می گیرد.

با استفاده از پرسشنامه ای که در ضمیمه «الف» در پایان کتاب از استرس تا موفقیت فقط در 31 روز (From Stress To Success In Just 31 Days) نوشتۀ جان اف دمارتینی (John F. Demartini) قرار دارد، میزان استرس خود را در پایان هر هفته اندازه گیری کنید. سپس عدد به دست آمده را در نمودار ضمیمه «ب» قرار دهید. بعد از 8 هفته، وقتی این نقاط را به یکدیگر وصل می کنید، باید به شکل ضمیمه «پ» باشد که نشان می دهد استرش شما رو به کاهش است و به عبارت دیگر، به تدریج آرامش خود را باز می یابید.
صفحات کتاب :
115
کنگره :
‫‬BF637‭‬‭ /م8‬‬‮‏‫‬‭د8 1393‮‮‬‬‬
دیویی :
‏‫‬‭158/1‬
کتابشناسی ملی :
3414666
شابک :
978-964-236-580-7‮
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه از استرس تا موفقیت فقط در 31 روز