کتاب مهر مهتاب pdf رایگان

کرامت های حضرت زهرا علیها السلام

امتیاز
5 / 4.9
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
صفحه به صفحه کتاب مهر مهتاب، مملو از کرامات بی نظیر حضرت فاطمه (علیها السلام) است. این کتاب توسط مهدی خدامیان آرانی، به رشته تحریر درآمده است.

نزد تو آمده بودم تا با تو مشورت کنم که آیا کتاب مهر مهتاب را بنویسم یا نه. به من رو کردی و گفتی: «چرا می خواهی به این روش بنویسی؟ مانند کتاب های قبلی ات بنویس، بگذار کتاب هایت فقط از حدیث و تاریخ بهره بگیرد». تو برایم خیلی عزیز بودی، برای همین یک سال به آنچه گفتی فکر کردم ولی سرانجام امشب تصمیم خودم را گرفتم، بین سخن تو و دلم، مدّت ها ستیز بود و سرانجام دل، پیروز این میدان شد!

خودت می دانی سال هاست که می نویسم، صد کتاب را به آن روشی که تو می پسندی نوشتم، ولی این بار می خواهم روش جدیدی برگزینم، نتیجه همه آنچه تا حال آموخته ام اهمیّت قُرب معنوی به اهل بیت (علیهم السلام) است، از قرآن و احادیث آموخته ام که در مشکلات به اهل بیت (علیهم السلام) توسّل بجویم و از آنان استمداد بطلبم که آنان بندگان برگزیده خدایند و تنها راه رسیدن به لطف اویند.

نمی دانم چقدر فرصت دارم، مرگ بی خبر می آید، باید مهربانی ها و کرامت های حضرت فاطمه (علیها السلام) را برای دوستانم بازگو کنم، دوست دارم مردم بدانند که پشت پرده خبرهایی است... .

در کتاب مهر مهتاب، ابتدا سی کرامت نقل کرده ام سپس در فصل دوم به چند بحث پرداخته ام: «آیا خواب حجّت است؟ چگونه می شود به خواب اعتماد کرد؟ چرا در بیشتر ماجراهای این کتاب، افراد را گمنام گذاشته ام؟». فکر می کنم اگر تو در ابتدا، فصل دوم کتاب را بخوانی، بهتر باشد!

اکنون نمی دانم چگونه خدا را سپاس گویم که قلب مرا با عشق فاطمه (علیها السلام) عجین کرد، من لیاقت این عشق را نداشتم، خدا بر من منّت نهاد و با دلم چنین کرد...
شابک :
978-600-492-027-8
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
120
کنگره :
BP۲۷/۲‏‫‬‮‭/خ۳۴۳م۹ ۱۳۹۶
دیویی :
۲۹۷/۹۷۳
کتابشناسی ملی :
4973010

کتاب های مشابه مهر مهتاب