کتاب جادوی بورس (صوتی و pdf)

هفت باتلاق در بورس که سرمایه شما را درسته می بلعد!!!

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
شهاب سهرابی، خواندن کتاب جادوی بورس را به سرمایه گذارانی توصیه می کند که قصد دارند از پتانسیل های فوق العادۀ نهفته در بورس ایران استفاده کنند، مدیریت سرمایه خود را در دست گیرند و وارد دنیای پرهیجان، پر ریسک و در عین حال جذاب و پر درآمد بورس شوند و از آسیب های عمیق، جدی و کمرشکن دور بمانند.

یکی از راه های ثروتمند شدن، سرمایه گذاری است و یکی از تخصصی ترین بازارها برای سرمایه گذاری، بازار بورس است. شاید با سه گروه از افراد در رویارویی با بازار بورس مواجه باشیم:

1- گروه اول: افرادی که نمی خواهند وارد بورس شوند در عین حال بدشان هم نمی آید که کلیاتی از بورس بدانند.
2- گروه دوم: افرادی که تازه اول راه بورس هستند.
3- گروه سوم: افرادی که هم اکنون در بورس فعال هستند و تجربه دارند.

فایده ای که کتاب جادوی بورس برای گروه اول دارد این است که از فضای کلی بورس مطلع می شوند و تا حدودی دستگیرشان می شود که آن جا چه می گذرد و چه اتفاقاتی می تواند بیفتد و اگر یک وقت فردی خواست اغوایشان کند و قصد سوء استفاده و فریب آن ها یا نزدیکانشان را داشت، به دام آن فرد نیفتند و در واقع هم ناجی خود شوند و هم ناجی اطرافیانشان این گروه با شناختی که از همه جوانب بورس پیدا می کنند، دیگر به راحتی فریب نمی خورند و تحت تاثیر برجسته کردن فقط یکی از جنبه های بورس توسط نا اهلان و مانور دادن روی آن جنبه ی خاص قرار نمی گیرند و هم خود و هم عزیزانشان را نجات می دهند.

گروه دوم که بیشترین بهره را می توانند بگیرند، یک طرح کلی توی ذهنشان ایجاد می شود و اهدافشان را متناسب با واقعیات تعدیل می کنند. برای آن ها مسیر روشن تر می شود و با فراز و نشیب های در پیش رو آشنا می شوند. با خطرات، بی راهه ها، باتلاق های کُشنده و مسیرهای بن بست آشنا شده و از پرداخت هزینه های میلیونی مالی و فشارهای روانی خلاصی می یابند و سرمایه شان را از اشتباهات مهلک در امان نگه می دارند و اینکه بتوانند مهلت استفاده از فرصت های طلایی را داشته باشند.

گروه سوم هم در کنار تجارب و دانش خودشان، این تجارب را می توانند قرار دهند و مطمئن تر به پیش بروند و به دیگران هم دانش و تجربه خود را منتقل کنند.

مطالب کتاب جادوی بورس تجربیات واقعی شهاب سهرابی در سال های حضور جدی در بازار سرمایه از اول سال 1391 تا اواسط سال 1396 را دربر می گیرد. سهرابی شما را با هفت باتلاق در بورس آشنا می کند که ورود به آن ها، کل سرمایه شما را می بلعد!
صفحات کتاب :
108
کنگره :
‏‫HG۵۷۲۰/۲‭‬ ‭/آ۳‏‫‬‮‭س۸۷۶ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۳۲/۶۴۲۵۵
کتابشناسی ملی :
۵۰۱۳۳۹۲
شابک :
‏‫‬‮‭978-600-8158-41-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه جادوی بورس