امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
با کتاب صوتی رازهای کسب ثروت و استقلال مالی اثر رابرت کیوساکی دانش مالی خود را بالا ببرید و به موفقیت های چشم گیری برسید. این کتاب صوتی از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده سازی شده است.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری های نوآورانۀ اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی پول تمامی علاقه مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

رابرت کیوساکی در این کتاب صوتی می گوید:

هدف ما بالا بردن دانش مالی شماست و در این کتاب یاد می گیرید چگونه جریان مالی داشته باشید و مالیات کمتری پرداخت نمایید و چگونه طبق قوانین مالی بازی کنیم و چگونه با استفاده از یک سری نگرش ها و رفتارهای خاص از خودمان و دارایی مان محافظت کنیم.

آموزش مالی واقعی باید شما را به سمت گروه سرمایه گذاری هدایت کند و به شما آموزش دهد که چگونه از دارایی های خود جریان مالی داشته باشید. چیزهایی که ما آموزش می دهیم دقیقا برعکس آن چیزهایی است که در مدرسه درباره ی مالیات، وام و بدهی به شما گفته شده است و یک نگرش جدید ارائه می کنیم.

کسب و کار یک فعالیت گروهی است و لازم نیست که شما باهوش ترین باشید و یا همه چیز را بدانید، لازم نیست مدرک MBA بگیرید، فقط باید یک تیم از افراد باهوش و حرفه ای و کنجکاو داشته باشید تا به موفقیت برسید.

کتاب های مشابه رازهای کسب ثروت و استقلال مالی