امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
چارلز داهیگ در کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر راهکارهایی برای داشتن زندگی شادتر، موفق تر و پربارتر ارائه می دهد. این کتاب از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده سازی شده است.

چارلز داهیگ در این کتاب صوتی می گوید:

لزوما به این صورت نیست که موفق ترین افراد سخت کوش تر هستند، افراد موفق متفاوت فکر کنند آن ها می دانند که مغز ما در یک زمان متفاوت تکامل پیدا کرده است و ما خیلی راحت ممکن است توانایی تمرکز کردن را از دست بدهیم.

افراد موفق عادت هایی را ایجاد می کنند تا عمیق تر فکر کنند. با عمیق فکر کردن می توانید خودتان را در معرض همه جور اطلاعاتی قرار بدهید و یاد بگیرید چطور اطلاعات مهم را جدا کنید و چیزهای مهم را جذب کنید.

موقعیت شناسی راهی است برای آموزش تفکر تا در مواقع بحران بهترین واکنش را داشته باشید و اصولا موقعیت شناسی به معنی عملِ ساختن نقشه های ذهنی است.

افراد موفق فقط به اندازه ی نیم درجه با جزئیات بیشتر نسبت به سایرین تصویرسازی می کنند و می دانند تمرکز از راه تعریف کردن داستان برای خودمان به وجود می آید.

چارلز داهیگ (Charles Duhigg)، به خاطر نوشته هایش در زمینه های کسب و کار برنده جایزه پولیتزر نیویورک تایمز شده است. از آثار معروف داهیگ می توان به کتاب قدرت عادت اشاره کرد.

کتاب های مشابه باهوش تر، سریع تر، بهتر