امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
افرادی که طی سال ها کارهای من را دنبال کرده اند می دانند که چیزهایی که در مورد آن صحبت می کنم واقعا انعکاس جایگاه من در یک برهه زمانی خاص را نشان می دهد. سیاست من همیشه این بوده که از ته دل در مورد جایی که هستم، و کارهایی که می کنم و چیزهایی که یاد گرفتم صحبت کنم.

اگر 20 سال پیش از من می پرسیدید که روی چه چیزی کار می کنید؟ جواب می دادم که کارم در مورد این است که فرد انتخاب کند که چه نوع انسانی می خواهد باشد. اگر 15 سال پیش از من می پرسیدید احتمالا می گفتم پیام من این است که قربانی نباشید. و اگر 10 سال پیش می پرسیدید به احتمال زیاد می گفتم در مورد خود شکوفایی است و اینکه یاد بگیرید در عالی ترین حد خود زندگی کنید.

اگر 8 سال پیش می پرسیدید حتی در مورد فرآیند روشنگری صحبت می کردم. و 4 سال پیش در مورد دگرگونی و جنبه ی الهی شما به عنوان یک انسان صحبت می کردم. حتی تا چند سال پیش نیز در مورد معجزه و ایجاد سحر در زندگی تان بوسیله سفر به درون حرف می زدم.

و امروز در این برهه از زندگی ام، در این سن در مورد اینکه چگونه می توانید بوسیله ی مراقبه سرنوشتتان را بسازید و نیز در مورد اینکه هر کدام ما در درون خود یک قدرت الهی داریم و بعد متوجه می شویم که آن قدرت انرژی ای است که به تمام چیزهای این دنیا مرتبط است و خودمان را تسلیم آن می کنیم. بین روشنگر بودن و در مورد روشنگری دانستن تفاوت وجود دارد.

وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دترویت آمریکا به دنیا آمد. پدرش ملوین لیله و مادرش هنزل ایرنه نام داشت. او بیشتر دوران نوجوانی خود را در پرورشگاه طی کرد. او در دانشگاه سنت جان به عنوان محقق کار می کرد.

وین دایر نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد. وین دایر در ۲۹ اوت سال 2015 در گذشت.
صفحات کتاب :
53
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه زندگیتان را با افکارتان خلق کنید