امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
در کتاب هنر اتمام فروش: کلیدهایی برای کسب پول در فروش حرفه ای نوشتۀ برایان تریسی، تمامی مهارت های فروش، از جمله قطعی کردن فروش، یاد داده می شوند و قابل یادگیری هستند. اگر بتوانید اتومبیل برانید، بدانید که می توانید فروش را هم قطعی کنید.

اگر در قطعی کردن فروش مهارت کافی داشته باشید و اگر بتوانید در پایان کار از مشتری بخواهید سفارش خرید بدهد، باید در برخورد با پیدا کردن مشتری جسارت بیشتری به خرج دهید. اینگونه به عزت نفس بیشتری می رسید و از تصویر ذهنی بهتری برخوردار می گردید. هر روز در فروش فعال تر می شوید و حتی از زمان تان بهتر استفاده خواهید کرد.

از آنجایی که می دانید می توانید فروش را قطعی کنید، اغلب اوقات احساس برنده ها را پیدا می کنید. اعتماد به نفس احتمالاً روی مشتریان بالقوه شما تاثیر می گذارد تا با احتمال بیشتری از شما خرید کنند. زندگی شغلی شما در حیطه ی فروش به صورت عمودی پیشرفت خواهد کرد.

تنها دلیلی که ممکن است هنوز موفق به انجام دادن این کار نشده باشید، این است که هنوز بر جریان کار تسلط ندارید. اما وقتی با اجرای این تکنیک های آزمایش شده قطعی کردن فروش را بیاموزید، می توانید دوباره و دوباره از آن ها استفاده کنید. همانطور که این کار را انجام می دهید، در آن بهتر و بهتر می شوید.

دیری نمی گذرد که شما تبدیل به موفق ترین و پردرآمدترین فروشنده در صنعت خود می شوید و آینده ای نامحدود به رویتان گشوده می شود.

برایان تریسی (Brian Tracy) بیش از 2 میلیون مرد و زن را در دوره هایش درباره ی فروش، مدیریت، موفقیت شخصی و پیشرفت مالی فارغ التحصیل کرده است. برنامه های ویدیویی و صوتی او به 20 زبان ترجمه شده و در 38 کشور جهان فروش رفته است. برایان نه تنها خود را از فقر به ثروت رساند بلکه به هزاران مرد و زن دیگر که با هیچ شروع کرده اند، نشان داده که چطور به استقلال مالی برسند.

در بخشی از کتاب هنر اتمام فروش: کلیدهایی برای کسب پول در فروش حرفه ای (The Art Of Closing The Sale) می خوانیم:

مشتری امروزی به قدری با فروشندگان مختلف رو به رو شده و کسب تجربه کرده است که می تواند فروشنده را به خوبی بشناسد. اگر فروشنده رفاه مشتری توجه نکند، مشتری آن را به سرعت درک می کند و متوجه می شود. حتی لازم نیست درمورد آن فکر کند. در عرض چند دقیقه متوجه می شود که فروشنده آیا تنها به حال خودش فکر می کند یا منافع مشتریان را هم در نظر می گیرد.

بهترین راه برای ابراز و تمرین یکدلی با مشتری، یا هر کس دیگر، این است که سوال بپرسید و با علاقه به پاسخ ها گوش دهید. به جای حرف زدن بر گوش کردن تمرکز کنید. همانطور که استیون کویز می گوید، اول به دنبال درک کردن باشید و بعد بخواهید که درک شوید. هر چقدر بیشتر برای درک موقعیت مشتری خود وقت بگذارید، یکدلی نسبت به او طبیعی تر خواهد بود و در انتها احتمال بیشتری برای فروش دارید.
صفحات کتاب :
146
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه هنر اتمام فروش