امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,500
نظر شما چیست؟
اخیرا با یکی از دوستانم به نام جان گری در استرالیا بودیم. او نویسنده ی کتاب "مردان مریخی، زنان ونوسی" است و ما را از دو سیاره ی متفاوت می داند و از این جور حرف ها.

او مرد شگفت‎ آوری است، در آنجا خیلی به ما خوش گذشت. از من خواسته شده بود که در مورد روابط صحبت کنم و مقاله ای بنویسم. پس مقاله ای نوشتم که خیلی دوستش دارم، اسمش را گذاشتم "معشوق شما همان کسی است که نمی توانید تحملش کنید!" و همه فکر کردند "اوه، این دیگه چه جور حرف احمقانه ای است"

چون بیشتر افراد وقتی می گویند دارند دنبال معشوقه شان می گردند می گویند "بلاخره معشوق ام رو پیدا کردم و مثل هم فکر می کنیم و مثل هم رفتار می کنیم و هر دومان سبز را دوست داریم و سبزیجات مورد علاقه هر دومان مارچوبه است و وقتی او می خواهد حرفی بزند قبل از اینکه بتواند آن حرف را بزند من آن را می گویم و فکرهای مشابه می کنیم و هر دومان صبح زود بیدار می شویم و هر دومان مدیتیشن را دوست داریم و هر دومان یوگا را دوست داریم و هر دومان قارچ می خوریم و نحوه ی خوردنمان هم یکی است، درست همان جور که من ساقه اش را می بُرّم او هم آنها را می برد. خیلی جالب است این معشوق من است.


وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دترویت آمریکا به دنیا آمد. پدرش ملوین لیله و مادرش هنزل ایرنه نام داشت. او بیشتر دوران نوجوانی خود را در پرورشگاه طی کرد. او در دانشگاه سنت جان به عنوان محقق کار می کرد.


وین دایر نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد. وین دایر در ۲۹ اوت سال 2015 در گذشت.
صفحات کتاب :
63
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه روابط عاشقانه برقرار کنید