نظر شما چیست؟
راهکارهای معنوی برای دستیابی موفقیت
وین دایر سخنران و نویسنده ی انگیزشی و خود باوری می باشد. اولین کتاب وین دایر به نام قلمرو اشتباهات با فروش بیش از ۳۵ میلیون نسخه یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ است. او از بدو تولد تا ۱۰ سالگی را در یتیم خانه ای در دیترویت زندگی کرد. او استاد دانشگاه و یکی از برترین اساتید معنویت. وین دایر را سومین انسان معنوی تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد.

شما نمی توانید چیزی را که ندارید به دیگران ببخشید. شما نمی تونید به دیگران عشق بورزید وقتی در درونتان این حس عشق و دوست داشتن وجود نداشته باشد. اگر در درونتان نگرانی و عصبانیت و ترس می باشد، پس همین چیزها را هم در زندگی به دیگران می بخشید.

همه ی ما با هدفی زندگی می کنیم. در طراحی و شکل گیری تک تک ما و همه ی مخلوقات در دنیا حساب کتاب هوشمندانه ای هست و همه ی ما به ان خالق متصل هستیم. در درون شماها کتابی هست که دوست دارید بنویسید، می دانم آهنگی هست که می خواید بسازید، شعری هست که می خواید بسرایید، خدا می داند، شاید دلتان می خواهد بروید دنیا را ببینید.

هر کی که هستید و هر موسیقی ای که در درونتان هست، هر چقدر دور به نظر برسد، هرچقدر عجیب و غیرعادی، هرگز با دانستن این موضوع که هنوز موسیقی در درونتان هست به انتهای زندگیتان نرسید، با موسیقی که همچنان داره در درونتان پخش میشه نمی رید.

کتاب های مشابه 10 قانون موفقیت وین دایر