امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
قانون های موفقیت از نابغه کارآفرینی و رهبری

من بسیاری از موفقیت هایم را مدیون پیدا کردن آدم های با استعداد هستم. و اینکه دلم هیچ وقت نخواست که یه آدم متوسط رو به پایین باشم. همیشه باید دنبال بهترین ها بود، و به بهترین ها هم رسیدم.

در زندگی به این نتیجه رسیدم که اگر به اندازه ی کافی آدم های سطح بالا پیدا کنی و اگه آن کار مشکلی که میخواهی انجام بدید را با ادم های با استعداد و با اشتیاق انجام بدهید از کار کردن با هم لذت می برید،کاری که شاید در گذشته فرصت انجام دادنش رو نداشتند. و افراد با استعداد هم دلشون نمی خواهد با ادم های متوسط و سطح پایین کار کنند، پس باید یه تیمی پر از افراد سطح بالا تشکیل داد و شروع به کار کرد. تیمی که روی مکینتاژ داشت کار می کرد دقیقا همین شکلی بود. همه آنها ادم های سطح بالا و با استعدادی بودند.

ما سعی کردیم که افراد خیلی باهوشی رو استخدام کنیم، ولی سازمان بسیار ساده ای داریم و سعی داریم که روی چند تا چیز کوچیک به خوبی تمرکز کنیم. تمرکز کردن کار سختی است، تمرکز کردن به معنای اره گفتن نیست. به معنای نه گفتن می باشد. و ما سعی کردیم که خیلی کارها رو انجام ندیم، تا بتونیم روی یک سری چیزهای خاص تمرکز کنیم و به خوبی انجامشان بدهیم.

برای کارافرینی خیلی کارها باید انجام شود و من اعتقاد دارم که بیشترین تفاوتی که بین کارافرنیان موفق و ناموفق وجود داره در استقامتشان می باشد. خیلی سخت است که تو تمام زندگیت را برای چیزی قرار بدهی و خیلی ها در زمانی که همه چی سخت می شود کنار می کشند.

کتاب های مشابه 10 قانون موفقیت استیو جابز