صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر چه در داخل کشور و یا از داخل به خارج کشور می باشد که در این پژوهش منظور از صادرات، خروج کالا از قلمرو گمرکی کشور موردنظر است.
هدف از نگارش این کتاب، فراهم آوردن راهنمایی برای شرکت ها است تا به وسیله آن آمادگی خود را برای صادرات محصولات و خدمات ارزیابی نمایند. صادرات به زمان، منابع و تعهد نیاز دارد.
صادرکنندگان باید در تشخیص و ارزیابی نقاط ضعف، قوت، اهداف و استراتژی های شان موفق باشند، به نحوی که بتوانند فرصت های موجود در بازارهای خارجی را کشف نمایند. راز یک صادرات موفق آماده سازی یک برنامه صادراتی است که با دقت در مورد آن تحقیق شده باشد.
کنگره :
HF3770/2 /ی5ر9 1396
شابک :
978-600-459-074-7