کتاب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی pdf

شرحی بر تاریخچه و فعالیت ها به همراه گزارش چهارمین مجمع عمومی جمعیت 16 بهمن ماه 1396

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
مهندس حبیب الله بوربور نخستین بار برخی از دبیران کل احزاب مختلف اصولگرا را در تاریخ 6 بهمن 1381 دور هم گرد آورد تا «جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی» را تشکیل دهند. اگرچه ایده اولیه تشکیل این ایده چند سال قبل به ذهن مهندس حبیب الله بوربور رسیده بود اما تا ساماندهی فکری و اعتقادی آن زمانی گذشت تا هیأت موسس انتخاب شوند و در سال 1381 متحد و همدل برای بهبود اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور، گرد هم آمده اند.

11 خرداد 1382 مجوز رسمی فعالیت این تشکل اصولگرا صادر شد و فعالیت های گسترده اش به طور رسمی آغاز شد. اینک حدود دو دهه از بروز این ایده و 14 سال از تشکیل رسمی آن گذشته است و 16 بهمن 1396 چهارمین مجمع عمومی آن برگزار شد.

کتاب «وفاداران» با موضوع بررسی تاریخچه و رویکرد جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، توسط انتشارات هزاربرگ، ناشر تخصصی خیّرین به چاپ رسیده است. در این کتاب که با مقدمه ای از مهندس حبیب الله بوربور آغاز شده است، در 9 فصل به بررسی آرا و نظرات هیأت موسس، اعضای شورای مرکزی و مهمانان سخنران این جمعیت پرداخته شده است.

بررسی عملکرد جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در آینه رسانه ها و بیان تاریخچه گزارشی و تحلیلی جمعیت از دیگر بخش های کتاب است. در پایان و پس از بررسی دو نشست از سال های قبل این جمعیت، گزارشی کامل از چهارمین مجمع عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی را می توان خواند.

این کتاب سعی کرده است آینه ای منصف باشد از حقیقت وجودی یکی از موثرترین جریان های اصول گرایی دو دهه اخیر ایران. مطالعه این کتاب یقیناً برای محققین، دانشجویان رشته های سیاسی و جامعه شناسی و علاقمندان به مباحث اصول گرایی مفید خواهد بود. کتاب وفاداران توسط انتشارات هزاربرگ، به تالیف مهندس حبیب الله بوربور چاپ دوم خود را در بیستم بهمن ماه ۱۳۹۶ راهی کتابفروشی ها کرده است.
کنگره :
‏‫DSR۱۶۶۱/۳‭‬ ‭/ج۸‭ب۹ ۱۳۹۶‬
دیویی :
‏‫‭۹۵۵/۰۸۴۴۰۴۵۲‬
کتابشناسی ملی :
۵۰۶۵۳۴۴
شابک :
‏‫‫‭978-964-9319-09-4‬‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
352

کتاب های مشابه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی