کتاب مدیریت شگفت انگیز نیسان کارلوس گوسن pdf

رازهای موفقیت در چهار قاره با بزرگترین شرکت های دنیا

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
هنگامی که در حال تحقیق و بررسی دربارۀ مطالب و محتوای این کتاب بودم، هرچه بیشتر پیش می رفتم بیش از پیش به نقش مهم و حیاتی کارلوس گوسن در نجات شرکت نیسان از بحران پی بردم.

بنابراین قرار است که اکثر تلاش های بی وقفه او را به طور شفاف و آشکار در طول فصل های کتاب برایتان توضیح بدهم. زیرا تمامی آن ها داستان هایی هستند که نه تنها مردم آمریکا، بلکه تمام مردم دنیا باید آن ها را بخوانند و رمز آن ها را بدانند. اگر چه نمی توان تمام داستان هایی را که منجر به موفقیت های ماندگار شدند را در طول چند فصل کتاب بیان نمود، اما با اشاره ای کوچک به آن ها می توان گام بزرگی در جهت معرفی و ارائۀ پیام آن ها برداشت.

این روزها اکثر مدیران شرکت نیسان (از جمله کارلوس گوسن) در مصاحبات فراوانی شرکت می کنند. اکثر آن ها مدیران شرکت های ژاپنی دیگری هم هستند و در روزنامه های آسیایی و مجلات نیز اظهار نظر می کنند و درباره موفقیت های خود حرف می زنند. من نیز در طول این کتاب تمامی جزئیات گفته های آن ها، مشکلاتی را که با آن ها دست و پنجه نرم کرده اند و تکنیک هایی که در شرایط سخت دست به دامن آن ها شدند را برایتان یک به یک نام می برم تا رمز موفقیت آن ها را خودتان استنباط کنید.

در خلاصه این کتاب حاوی داستان های زیبایی است که در زمینه تجارت برای هر کسی چه فرد ساده و چه مدیر و چه تاجر می تواند جالب باشد و او را با دیگر مسائل مهم در دنیای تجارت آشنا کند و راه حلی مناسب پیش رویش بگذارد.
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
160
کنگره :
‏‫HD9710‭/‮الف‬94ن9‏‫‭1394‬
دیویی :
‏‫‭338/762922092
کتابشناسی ملی :
3792319
شابک :
978-600-6235-64-6

کتاب های مشابه مدیریت شگفت انگیز نیسان کارلوس گوسن