کتاب گنج خاطره pdf

خاطراتی از استاد شهید آیت الله مطهری

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 51,000
نظر شما چیست؟
کتاب گنج خاطره، مجموعه ای است از خاطرات دوستان، یاران، همدرسان، شاگردان، اعضای خانواده و ... از استاد شهید مطهری.

از جمله مزایای این کتاب این است که خاطرات به ترتیب تاریخ مرتب شده و در نتیجه، این مجموعه می تواند به نوعی یک زندگینامه از آن عالم ربانی تلقی گردد. مزیت دیگر این است که این خاطرات تا حد زیادی حکایت گر تاریخ انقلاب اسلامی از قبل از پانزده خرداد 1342 تا زمان شهادت استاد مطهری بوده و نکات ظریفی از نوع رهبری و هدایت نهضت اسلامی را بر خواننده آشکار می سازد. همچنین از لابه لای این خاطرات، رمز توفیقات شگفت انگیز آن استاد شهید والامقام بر خواننده روشن می شود و لذا می تواند راهنمای عملی مفیدی برای پیروان راه آن متفکر فرزانه و همه رهروان حق و فضیلت باشد.

حسن دیگر کتاب گنج خاطره این است که از آنجا که استاد شهید آیت الله مطهری نزدیک ترین یار امام خمینی(ره) محسوب می شود به طوری که امام(ره) ایشان را حاصل عمر و پاره تن خود نامیدند، طبعا این خاطرات تا حد زیادی حکایت گر تاریخ انقلاب اسلامی از قبل از 15 خرداد 1342 تا زمان شهادت استاد مطهری نیز هست و نکات ظریفی از نوع رهبری و هدایت نهضت اسلامی بر خواننده محترم آشکار می شود.

مطالعه کتاب گنج خاطره علاوه بر آشنایی خواننده گرامی با ابعاد مختلف شخصیت آیت الله مطهری - که بسیاری از آن ها برای اغلب مردم ما ناشناخته است - موجب آگاهی وی از فضای اجتماعی سیاسی جامعه ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و طبعا شناخت ریشه های انقلاب اسلامی می گردد. همچنین از لابلای این خاطرات، رمز توفیقات شگفت انگیز آن شهید عزیز به دست می آید که می تواند درسی برای همه رهروان حق باشد.

لذا مطالعه این کتاب را به همه دوستداران انقلاب اسلامی و شیفتگان حق و حقیقت، خصوصا نسل جوان، توصیه می شود.
کنگره :
‏‫BP233/7 ‭/م6‏‫‬‮‭ح3 1391
دیویی :
‏‫‬‮‭297/998
کتابشناسی ملی :
2924774
شابک :
‭978-964-7299-84-8
سال نشر :
1391
صفحات کتاب :
312

کتاب های مشابه گنج خاطره