نظر شما چیست؟
کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند - جلد اول اثر کبری سبزعلی یمقانی، برای دانشجویانی که علاقمند هستند در حیطه ی کارهای پژوهشی وارد شوند، راهگشا و مفید است.

هدف از تالیف کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (A Collection of Articles Authored or Translated on Management, Marketing, and Brand)، بررسی تأثیر کیفیت سیستم اطلاعاتی سازمان بر اعتماد، وفاداری مشتری و موفقیت عملکرد بازار است.

پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش متشکل از کلیه کاربران و مشتریان گروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع (TMRG) است.

در بخشی از کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند - جلد اول، می خوانیم:

آیا یک نام تجاری موفق، همه کس را به خود جذب می کند؟ همین خصوصیت تک بودن، دلیل عمدۀ این نکته است که نمی تواند علاقۀ همه کس را به خود جلب کند. با این حال، توسعۀ این مفهوم و گسترش جلب توجه گروه های بیشتر، گرایش های مطلوب بازاریابی را تشکیل می دهند.

نیروهایی که در تلاش برای افزایش سهم بازار یک شرکت هستند، همان هایی هستند که نقش و نفوذ تثبیت نام تجاری را نادیده می گیرند.
صفحات کتاب :
225
کنگره :
‏‫‭‭HF۵۴۱۵/۱۲۵۵‏‫‭/س۲۳م۳ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‭۶۵۸/۸۲۷
کتابشناسی ملی :
‏‫ ۴۶۷۰۵۲۰‬
شابک :
978-600-459-050-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (جلد اول)