کتاب ژئومارکتینگ؛ بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (جلد اول)

روش ها و استراتژی های بازاریابی مکانی

امتیاز
5 / 3.0
نظر شما چیست؟
کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی) - جلد 1، به صورت جامع و ساده، به همراه مثال های کاربردی می تواند راهنمایی جهت آشنایی، یادگیری و پیاده سازی ژئومارکتینگ برای شرکت ها و سازمان های ایرانی در سطح ملی و بین المللی باشد، به نحوی که منجر به خلق ارزش و مزیت رقابتی برای آن ها شود.

کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی) (Geographical Information System Marketing)، به معرفی GIS، مدل های GIS و کاربردهای آن در زمینۀ بازاریابی می پردازد. هدف کتاب حاضر این است که راهی ارائه شود تا از طریق آن بتوان اطلاعات، مفاهیم و روش های جغرافیایی را با جنبه های کاربردی و استراتژیک تحقیقات بازاریابی ادغام نماید.

امروزه کسب و کارها با دنیایی از اطلاعات رو به رو هستند که این اطلاعات شامل یک موقعیت جغرافیایی، یک آدرس، یک محدوده و منطقه سرویس دهی، محل هایی برای فروش و مسیرهای تحویل و غیره می شود که می توان بر روی نقشه هر یک از این آدرس ها را مشاهده و تحلیل کرد. یک سیستم اطلاعات جغرافیایی، سیستم اطلاعات متفاوتی است که بر اساس اطلاعات مکانی و توصیفی می تواند دنیای پیرامون ما را مدلسازی کرده و باعث تصمیم گیری های دقیق در مورد استقرار مناطق تجاری و مدیریت بهینه منابع و رفتارها شود.

کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی در فعالیت های مربوط به بازاریابی منجر به ظهور مفهومی تحت عنوان بازاریابی جغرافیایی (ژئومارکتینگ) شده است. ژئومارکتینگ به سازمان ها این اجازه را می دهد که موفقیت و پیشرفت شان را بهبود بخشند و تصمیمات تجاری آگاهانه تری اتخاذ نمایند.
صفحات کتاب :
222
کنگره :
‏‫‭HF5415/127‏‫‭/ر9ب2 1396
دیویی :
‏‫‭658/802
کتابشناسی ملی :
4679219‬
شابک :
978-600-459-057-0
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه ژئومارکتینگ؛ بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (جلد اول)