دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب

جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شما

امتیاز
5 / 4.8
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the Compound Effect) نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) شما با یک برنامه واقعی به همراه راهکارهای واقعی که منجر به تغییر زندگی و واقعیت بخشیدن به آرزو ها می شود آشنا می شوید. این کتاب جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شماست. همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم.

معرفی دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب

اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که "دارن هاردی" با بررسی تک تک آن ها، به آن رسیده است. این کتاب به شما می گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید. اثر مرکب می گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می تواند شما را به آنچه می خواهید تبدیل کند.

خلاصه کتاب اثر مرکب

همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن ها را در مسیر موفقیت بررسی می کنید. دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید. هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان تر نخواهید شد. خیلی عالی بود اگر می شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آن ها را بدست آورید و دارن هاردی به ما می گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیمان وجود دارد باید این کار را انجام داد. با کنترل نیروی اثرمرکب. چیزی که در این کتاب به شما گفته می شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن هاردی با بهترین اساتید دنیاست. قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است.

در این کتاب شما رازهای خارق العاده ای را کشف نمی کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می آورید. دارن هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آن ها بردارد.

او در شبکه های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می گذارد. او می گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور های آشوب زده دزدیده می شوند کمک می کنند تا راه زندگی شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن ها "اثر مرکب" است.

چرا میکرو کتاب اثر مرکب

این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با خواندن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.

دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

در نرم افزار فراکتاب امکان دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب در دو قالب صوتی و الکترونیک فراهم شده است.

دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب در قالب صوتی و الکترونیک در نرم افزار دانلود نمایید و یا به صورت آنلاین مطالعه کنید.

دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب

مشخصات خلاصه کتاب اثر مرکب در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: سبکتو
نویسنده: دارن هاردی
مترجم: گروه مترجمان سبکتو
تعداد صفحه: 93
موضوع: جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شما
قالب: الکترونیک و صوتی

 

کتاب های مشابه اثر مرکب