کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین pdf

نظریه و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 37,500
نظر شما چیست؟
«رفتار مصرف کننده آنلاین: نظریه و تحقیق در رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیک، کتاب مهمی مملو از بینش های گیرا و اقناع کننده درباره؛
کاربرد رسانه های اجتماعی،
دنیای مجازی،
بازی های آنلاین،
خرید آنلاین
و مواردی از این دست در مصرف کننده است.

این تحقیقات آمیزه ای عالی از مباحث مربوط به مصرف کننده همچون عمل گرایی مصرف کننده، عملکرد هویت، و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همینطور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانه های اجتماعی را بررسی می کند. اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفته ترین دانست، این کتاب است.»

راسل بلک، دانشکده بازرگانی شولیچ، دانشگاه یورک «امروزه اندیشیدن به مصرف کنندگان بدون در نظر گرفتن رفتار آنلاین، امری غیرممکن است. با این حال، زمان، نحوه و دلیل اینکه مواردی همچون رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک بر رفتار افراد تأثیر می گذارد، کمتر شناخته شده است.
صفحات کتاب :
480
کنگره :
‏‫‬‮‭HF5415/32‏‫‬‮‭/ر7 1392
دیویی :
‏‫‬‮‭381/142
کتابشناسی ملی :
3136030
شابک :
978-600-175-569-9‬
سال نشر :
1392
شابک دیجیتال :
978-600-03-2705-7

کتاب های مشابه رفتار مصرف کننده آنلاین