کتاب شاه کلید فروش در ایران (بخش اول)

افزایش فروش در 30 روز بدون هزینه و تبلیغات!

امتیاز
5 / 4.8
دریافت آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
افزایش فروش در 30 روز بدون هزینه و تبلیغات!
شکستن مرزهای فروش با کارهای ساده
روش های کاملا کاربردی و تست شده برای فروشندگان ایرانی

تأییدیه های کتاب شاه کلید فروش در ایران
این کتاب توسط حاج آقای هاشمیان بنیان گذار و مدیریت محترم صنایع کاغذی خراسان (گلریز) و دکتر علیرضا نبی کارآفرین برتر سه سال متوالی کشور و مشاور ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه کسب وکار مورد تأیید قرارگرفته که متن آن در اول کتاب قرار داده شده هست. همچنین تمام تکنیک های فروش این کتاب در کسب وکارهای مختلف تست شده و بعدازاینکه مطمئن شدم این روش ها در ایران جواب می دهند بعد در این کتاب با شما به اشتراک گذاشتم.

فصل اول: رازی که همه ثروتمندان می دانستند
دلیل موفقیت افراد ثروتمند زیادی رو موردبررسی قراردادم که باهم متفاوت بودند اما یک وجه تمایزی باهم دیگر داشتند که دلیل موفقیت تمام آن ها را تضمین می کرد که در این فصل به آن پرداخته شد.

فصل دوم: بهترین تفریح دنیا
یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری داشتن علاقه به آن هست که باعث می شود کار از حالت خسته کنده بودن خارج شود و به یک تفریح تبدیل بشود. در این فصل از کتاب 8 تکنیک کاربردی برای پیدا کردن کسب و کار موردعلاقه مان که بتوانیم با آن تفریح کنیم نوشته شده هست.

فصل سوم: باورت در مورد خودت چیه؟
خیلی وقت ها باورهای اشتباه جلوی موفقیت ما رو در کسب و کارمان می گیرند که باید اصلاح شوند در غیر این صورت هرگز موفق نخواهیم شد؛ که این فصل نگاه شما رو به کسب و کارتان و خودتان تغییر می دهد.
صفحات کتاب :
160
کنگره :
HF5438/25‏‫‭/ت7ش2 1395
دیویی :
658/85‭‮‬
کتابشناسی ملی :
4229416
شابک :
978-600-6535-92-0
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه شاه کلید فروش در ایران (بخش اول)