کتاب آنچه که یک دانش آموز باید بداند pdf رایگان

امتیاز
5 / 4.9
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
درکتاب آنچه که یک دانش آموز باید بداند، رضا سلیمی ، که خود دبیر شیمی است، پاسخی برای سؤال های دانش آموزان ارایه می دهد. سؤال هایی که بارها و بارها از سوی دانش آموزان پرسیده شده که چرا ما زیاد درس می خوانیم ولی متوجه نمی شویم و یاد نمی گیریم؟ و یا اینکه یاد می گیریم ولی سر جلسه امتحان همه را فراموش می کنیم؟

در این کتاب تلاش شده است مطالب مفید برای یادگیری دانش آموزان، در جهت بهبود وضعیت تحصیلی خود، به راحتی در اختیارشان قرار گیرد. دانش آموزان عزیز خود می دانند که معلمین آن ها همیشه به فکر آن ها هستند و برای پیدا کردن روش مؤثرتر و نیز آموزش بهتر، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. همچنین دانش آموزان یاد خواهند گرفت چگونه درک مطلب خود را افزایش دهند.

معلمی شغلی نیست که به گروه یا قشر خاصی محدود شود بلکه همه اقشار امت اسلامی باید معلم و در عین حال متعلم باشند تا یک جامعۀ پویا و علم محور داشته باشیم. تأکیدات زیاد دین مبین اسلام بر اهمیت علم و دانش موجب گشته است که هر فرد مسلمان خود را نیازمند آن بداند چرا که حکمت گمشده مؤمن است و فقط در سینۀ مؤمن آرامش می گیرد.

البته آموزش و پرورش به دلیل دارا بودن درصد بالایی از مردم جامعه به عنوان معلم و دانش آموز، نقش برجسته و سهم عظیمی در این میان دارد و هرگونه تحوّلی دراین سازمان موجب تحول در جامعه خواهد شد.
صفحات کتاب :
150
کتابشناسی ملی :
990403
شابک :
964-8599-69-6
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه آنچه که یک دانش آموز باید بداند