امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 7 طرزفکر موفقیت ساز 

کتاب 7 طرزفکر موفقیت ساز نوشته استن مورگان با ترجمه سیما ایرانخواه توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این اثر آن‌چه شما برای رسیدن به موفقیت سریع و سطح ‌بالا لازم دارید به شما آموزش می‌دهد.

موفّقیت هم‌چون سفر کردن است. مثلاً، فرض بگیرید نقطه‌ی شروع شما لس‌آنجلس کالیفرنیاست ولی قصد دارید به شهر نیویورک بروید.

داشتن هدف خیلی مهم است اما شما الان نیاز به یک نقشه‌ی راه و یک برنامه‌ی سفر دارید. به قول بنجامین فرانکلین "اگر نتوانید برنامه‌ریزی کنید، قصد شکست خوردن دارید."

طرزفکرهایی که درکتاب 7 طرزفکر موفقیت ساز خواهید خواند مثل فرمان اتومبیل عمل می‌کنند. این طرزفکرها به فرمان ماشین تشبیه شده‌اند، زیرا نویسنده قویاً معتقداست که شما در جایگاه قدرت موفّقیت خود هستید. این طرزفکرها ابزارهایی برای موفّقیت شما هستند، ولی در نهایت فرمان دست شماست.

فرمان مذکور تشکیل شده از این هفت طرزفکر است. این اثر درباره‌ی همه چیز، از مدیریت زمان تا برنامه‌ریزی برای آینده، هم‌چنین تعارض و پاسخ‌گویی صحبت خواهد کرد.
نشان دادن این‌که چه‌طور کنترل موفّقیت خود را در دست بگیرید چندان کار سختی نیست.

کتاب 7 طرزفکر موفقیت ساز 65‌امین اثر از مجموعه کتاب های زندگی و کسب وکار موفق برای همه می‌باشد.

گزیده کتاب 7 طرزفکر موفقیت ساز 

شما جهان را چگونه می‌بینید؟    
این طرزفکرها با نشان دادن این که روی چه شیوه‌های تجاری باید تمرکز کرد و چه چیزهایی را باید کنار گذاشت و چه‌طور باید همه‌ی این‌ها را مدیریّت کرد، شما را برای موفقیّت سریع و سطح بالا آماده می‌سازد.

قبل از آ‌ن‌که به این هفت طرزفکر بپردازیم بهتر است به عقب برگردیم و ببینیم که نگرش‌مان نسبت به جهان چگونه است. آیا شما هم مثل استیو هرگز باور ندارید که توانایی‌های بالقوّه‌ای دارید چه برسد به این‌که قدرت دست‌یابی به آن‌ها را داشته باشید؟ یا این که می‌خواهید حین تلاش برای موفقیّت، هر روز طرزفکرها، مهارت‌ها  و عادت‌های خودتان را اصلاح و بهبود ببخشید؟

فکر می‌کنید خود شما چه‌طور می‌توانید تأثیر مستقیمی بر موفقیّت داشته باشید. اگر شما خودتان را باور نداشته باشید، موفّق نخواهید شد. باید باور کنید که می‌توانید تجارت خود را دقیقاً به همان چیزی که می‌خواهید تبدیل کنید. تنها پس از پذیرش و اجرای این طرزفکرها دست‌یابی به این مهم امکان‌پذیر است.

صفحات کتاب :
134
کنگره :
HF۵۳۸۶‏‫‬‮‭
دیویی :
‏‫‭۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
۷۵۷۸۳۰۱
شابک :
‫‭978-622-7402-45-2‬‬
سال نشر :
1401
قیمت نسخه چاپی :
1450000

کتاب های مشابه 7 طرزفکر موفقیت ساز