نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تکنیک‌‌های ارائه‌‌ی فروش

کتاب تکنیک‌های ارائه‌ی فروش نوشته استفان شیفمن توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این کتاب با راه کارهایی که ارائه می‌دهد به شما این امکان را می‌دهد که چگونه، معرفی‌های بهتر و فروش بیشتری داشته باشید. با یک ذهن باز به سمت این کتاب بیایید.

همان ذهن بازی که دوست دارید هر کدام از مشتری‌های احتمالی‌تان در اولین برخورد با شما داشته باشند.

کتاب تکنیک‌های ارائه‌ی فروش مربوط به آینده‌ی شماست. پس با دقت مطالعه شود. استفان شیفمن دلیل نوشتن این کتاب را، آشنا ساختن خواننده به روند کار، ایجاد فردیت، شخصیت، خلاقیت و روند تفکر درباره‌ی فروش است.

او می‌خواهد کتاب تکنیک‌های ارائه‌ی فروش راهنمای قاطع شما برای ارائه معرفی باشد. می‌خواهد کمکی در پیش‌برد روند کاری‌تان باشد نه جایگزینی برای آن. در این کتاب درس‌هایی ارائه شده است. شما باید آن‌ها را به سبک خودتان و با نیازهای مشتری‌های‌تان مطابقت داده و به کار گیرید.

گزیده کتاب تکنیک‌‌های ارائه‌‌ی فروش

هر کسی برای هر مدت زمان که در حوزه‌ی فروش بوده است، می‌داند که هیچ چیز مطلقی وجود ندارد. من به شما می‌گویم که برای هر قانونی یک استثناء وجود دارد. اما اگر یک چیز وجود داشته باشد که به بدیهی بودن نزدیک باشد، همین است: فروش مسابقه نیست! این کار یک رویداد المپیک نیست.

هیچ مدالی برای اولین کسی که فرآیند را تمام کند وجود ندارد. جوایز زمانی می‌رسند که فرآیند را با موفقیت تمام کنید - یعنی با یک قرارداد امضاء شده به دفتر برگردید. صادقانه، اگر این یک مسابقه بود هربار لاک پشت برنده‌ی آن می‌شد. در فروش همیشه آهسته و پیوسته بودن، سرعت را مغلوب می‌سازد.

بنابراین، نباید از این حرف من تعجب کنید که یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌های من تمایل فروشندگان - نه اشتیاق‌شان - است که نشان می‌دهد، آن‌ها همیشه جلوتر از فروش هستند. آن‌ها این کار را انجام می‌دهند ولو این‌که آماده‌ی بستن فروش نباشند و مهم‌تر از همه این‌که آن‌ها این کار را می‌کنند ولو این که مشتری آماده‌ی امضای قرارداد نباشد.

صفحات کتاب :
۱۷۲
کنگره :
HF۵۴۳۸/۸
دیویی :
‏‫‭۶۵۸/۸۱۰۱
کتابشناسی ملی :
۶۱۸۵۵۲۴
شابک :
3-73-6524-600-978
سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
1850000

کتاب های مشابه تکنیک‌ های ارائه‌ ی فروش