امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 32,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مثبت یک 

کتاب مثبت یک نوشتهٔ نرجس شکوریان فرد است و عهد مانا آن را منتشر کرده است. این اثر درباره چند پسر فعال و پرجنب و جوش است که می خواهند انتخاب رشته کنند و دراین راه به مشکلاتی می خورند.

نویسنده کتاب مثبت یک شخصیت های داستانش را دوست دارد، چون زمان زیادی با آن ها زندگی می کند، برایشان فکر می گذارد، سبک و سنگین می کند و همراهشان در خیال، برای سختی ها راه حل جستجو می کند...مخصوصا نویسنده ای که زیاد کنار مخاطبینش است. داستان این بار جواد و مصطفی و آرشام، وحید و علیرضا یک پتانسیل دیگری دارد و یک فضای دیگری.

گزیده کتاب مثبت یک 

علیرضا هفت تا عکس پشت ورو دستش گرفته بود و اصرار داشت که بچه ها حدس بزنند این هفت تا عکس چیست! پنج دقیقه همه را به غلیان درآورد تا نام عجائب هفت گانه را بگویند. آخرش با چشم غرهٔ آقای مهدوی عکس ها را برگرداند و گفت:- هفت تا عجائب تو دنیا هست. یعنی به ما گفتند هفت تا، چرا هیچ وقت بیشتر نشده؟ چرا باید قبول کنیم اینا عجیبند؟ چرا باب میل خودشون انتخاب کردند برای من مهم نیست! عجائب هفت گانه از نظر من... عکس اول را برگرداند و گروه ترکید و علیرضا خیلی جدی ادامه داد:

- اول؛ وحیده. چرا؟ چون ده ساله با من رفیقه، ده ساله من هنوز نتونستم وحید رو بشناسم.

عکس دوم را برگرداند، صدای همه بلند شد؛

- دلم خواست این عکس وحشتناک رو از آرشام انتخاب کردم! آرشام دومین عجائب هفت گانه است! سومی هم جواده، چهارمی مصطفی، پنجمی خودم، ششمی آقای مهدوی.

همهٔ بچه ها صلوات فرستادند و آرشام بی خیال سروصداها و خنده ها ادامه داد:

- ماها هرکدوم یه دنیائیم، جسم رو هم بگیریم فقط خلقت کلی شبیه هم، غیر از قیافه؛ اما باز هم روانمون هرکدوم جداست. عجیب تر از آدم هم توی دنیا نیست. سرمون شیره مالیدند، دیروز من کلید آزمایشگاه رو برداشتم...

صفحات کتاب :
144
کنگره :
‭PIR۸۱۲۳
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
9197816
شابک :
978-600-98199-3-5
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه مثبت یک