امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بعد از دفتر پرستاری

کتاب بعد از دفتر پرستاری نوشته افرا مهرائی‌ صدق توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. وقایع مذکور در  کتاب بعد از دفتر پرستاری، مربوط به دورانی است که همگام با تغییرات در سطح اداری کشور، موج عظیمی از تعویض مدیریتی در سطح دانشگاه‌ها پدید آمد. حدود سال هشتاد و شش بود که سازمان مدیریت برنانه‌ریزی، به دو معاونت در نهاد ریاست جمهوری تبدیل شد؛ معاونت برنانه‌ریزی و معاونت توسعه مدیریت سرمایه انسانی. مطالعات گزارش‌های مختلف، حاکی از تغییرات بسیار سریع در آن دوره‌ی زمانی بود. این نوشتار فقط سرگذشت من یا اتفاقات یک اداره و سازمان در سال‌های گذشته نیست، بلکه تلفیقی از تجربه نکات علمی مدیریتی است.

گزیده کتاب بعد از دفتر پرستاری

یکی از مسئولین بیمارستانی راجع به یک صورت جلسه بیمارستانی به معاونت درمان مراجعه کرده بود. وقتی او با سرپرست ما مشورت می‌کرد، در جریان این صورت جلسه قرار گرفتیم. او توضیح داد در یکی از جلسات کمیته مرگ‌و‌میر بیمارستانی حضور نداشته و صورت جلسه آن را بدون مطالعه امضا کرده بود. او با دو کوتاهی روبرو بود؛ اول اینکه در جلسه‌ای که حضورش الزامی بود، شرکت نکرده و دوم امضایی زده بود که مورد تأیید خودش نبود. این موجب مشکلاتی پیچیده برایش شده بود.

به طوری که درصدی از دیه‌ی متوفی به حساب او نوشته شده بود. او شکایات زیادی را مطرح کرده و ضعف‌های آشکار و نهان را بیان کرد. بیشتر آن‌ها هم درست و منطقی بودند، اما تأثیری در رفع اشتباه خودش نداشتند. سؤالات و پیچیدگی‌های زیادی مثل کلاف سردرگم، او را احاطه کرده بود.

صفحات کتاب :
‫۱۷۴
کنگره :
‫‬‮‭RT۳۷‬‬
دیویی :
‫‬‮‭۶۱۰/۷۳۰۹۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۴۹۱۲۲۶
شابک :
978-622-310-550-0
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه بعد از دفتر پرستاری