امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی

دغدغه‌ی انتخاب شغل مناسب، منجر به ایجاد انواع تست‌های
علاقه و شخصیت شغلی، مشاوره‌های تحصیلی و شغلی، کتب و ارائه‌ی سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی بسیار در این زمینه گردیده است.
آسیب‌های جدی ناشی از فعالیت در زمینه‌ای که به آن علاقه و استعدادنداریم، انکارناپذیر است و به همین دلیل بر انتخاب درست و به‌موقع رشته و شغل مناسب هر فرد بسیار تأکید و توجه می‌شود.
 بخشی از کتاب «کشف رسالت شغلی و شخصی» به کشف رسالت شغلی می‌پردازد اما مهمتر از این کشف، یافتن رسالت شخصی است که دوست ارجمندم جناب آقای میثم مردمی آن را با زبانی ساده و با شاهد مثال‌های فراوان بیان میکند. 
مطالب کاربردی مطرح شده در این کتاب، به شما کمک میکند تا به‌سادگی رسالت شغلی وشخصی خود را کشف کنید و در مسیر موفقیت با اطمینان حرکت نمایید. 

گزیده کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی


آیا عمرمان به ما اجازه می‌دهد که تجربه کارهای متفاوت وسعی و خطاهای زیاد در طی سال‌های متوالی را بکنیم؟! حتی اگر عمرمان به‌اندازه هزار سال باشد باز حیف نیست که ده‌هاسال از عمرمان را به خاطر انتخاب ناآگاهانه شغل و هدف و رشته تحصیلی نا خردمندانه‌مان بگذاریم؟! درحالی‌که عمر انسان خیلی کوتاهتر از این حرفهاست و با پالایش درونی و ارزشی و انتخاب‌های شغلی و رشته‌ای صحیح می‌توانیم از لحظه‌لحظه ودقایق زندگی و مسیر شغلی و هدفمان لذت ببریم و سال‌ها زودتر و بدون سعی و خطاهای پی درپی و تعویض شغل و مشقت و سختی‌های زیاد پی به رسالت شخصی و شغلی درونی و انتخاب هدف آگاهانه خودمان بپردازیم.
انتخاب هدف ناآگاهانه و پالایش نشده تحصیلی و شغلی من در طی این ۱۳ سال، از ده‌ها آزمون وخطاهای شغلی بسیاربود که با ایجاد انگیزه و اراده و تلاش شبانه‌روزی در مسیری که هم فرکانس و هم‌جهت من نبود و بدون در نظر گرفتن ارزشهای شخصیتی و درونی خودم طی مسیر میکردم و در واقع درجا میزدم .

صفحات کتاب :
130
کنگره :
HF۵۳۸۱
دیویی :
۴۲۵/۳۷۱
کتابشناسی ملی :
۶۱۹۲۳۳۶
شابک :
978-622-7321-17-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه کشف رسالت شغلی و شخصی