نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قصه یک پیراهن

کتاب «قصه یک پیراهن»، سومین جلد از مجموعه «قصه‌های مثل ماه» است که به قلم علی‌اصغر کاویانی، با نگاهی به کرامت امام رضا(ع) در شفابخشی به بیماران با عنایت پروردگار نوشته شده است. این اثر که نگاهی متفاوت به این موضوع دارد، فارغ از داستان‌های کلیشه‌ای، با انتخاب سوژه‌ای جدید این موضوع را مطرح می‌کند. علی‌اصغر کاویانی، نویسنده این جلد، قصه را از زبان تکه‌پارچه پیراهن متبرک امام هشتم (ع) روایت می‌کند که به دعبل خزاعی، از شاعران نام‌آشنای دوران حیات مبارک امام رضا(ع) هدیه داده شده بود.، این کتاب در انتشارات ‌به‌نشر منتشر شده است.

مجموعه «قصه‌های مثل ماه»، به قلم جمعی از نویسندگان شامل روایت داستان‌هایی درباره اتفاقات مهم زندگی امام رضا (ع) است که در هر جلد یک موضوع مجزا از زندگی امام هشتم شیعیان برای کودکان و نوجوانان روایت می‌شود تا معنا و مفهوم و زندگی آن شخصیت بزرگ برای مخاطب کودک راحت‌تر و ملموس‌تر روایت شود.

گزیده کتاب قصه یک پیراهن

دخترک تکه‌پارچه‌ی خوشبو را از روی چشم‌هایش باز کرد. نیمه‌شب بود و اتاق هم تاریک. سوسوی شمعی را از میان پلک‌های نیمه‌باز خود دید. دیگر هیچ دردی را در چشم‌هایش احساس نمی‌کرد. دلش می‌خواست با صدای بلند فریاد بزند و بگوید که چشم‌هایش خوب شده‌اند و می‌تواند همه‌چیز را ببیند، اما چگونه این اتفاق افتاده بود؟

صفحات کتاب :
24
دیویی :
297/957 دا
کتابشناسی ملی :
7361301
شابک :
9789640232781
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه مجموعه قصه های مثل ماه : قصه یک پیراهن