امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو 

کتاب «هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو» نوشتهٔ نیک سالوپو و ترجمهٔ رقیه وجیهه‌جمال است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

هنر گفتگوی سازنده یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای شروع و تداوم هر رابطه‌ای ست. فرقی نمی‌کند با چه کسی و کجا؛ نحوه گفتگو و سخن ما، شخصیت و درون‌مان را آشکار می‌کند و از آن مهم‌تر می‌تواند ما را در مسیر رسیدن به خواسته و مطلوب‌مان هدایت و یا گمراه کند؛ اگر بتوانیم درست، به وقت و بجا صحبت کنیم، چشم‌انداز پیش رو روشن و هموار می‌شود و البته برعکس هم... این مهارت و هنر، در زندگی زناشویی و گفتگوی میان همسران می‌تواند بسیار نیرومند و پرقدرت عمل کند و اعجاز بیافریند.

کتاب «هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو» نوشتهٔ نیک سالوپو فقط درمورد نحوهٔ ابراز احساسات نیست؛ بلکه به بهبود روابط مؤثر نیز کمک می‌کند. در واقع خوانندهٔ این کتاب با یک تیر، ۲ نشان را هدف قرار می‌دهد: اول اینکه احساسات بد و ناخوشایند نسبت به همسرش را از وجودش دور می‌کند و دوم اینکه رابطه‌ای رضایت‌بخش، شاد و صمیمی برقرار می‌کند. درهرصورت برقراری ارتباط مؤثر بسیار چالش‌برانگیز است و طبیعی است که فرازو‌نشیب‌هایی در این زمینه تجربه کنیم. کتاب «هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو»، شما را با 13 راهکار ارتباطی آشنا می‌کند و به شما می‌آموزد چطور با چند راهکار ساده می‌توان به احساسات دیگران توجه کرد و رابطه‌ای بهتر و صمیمی‌تر ایجاد نمود.

گزیده کتاب هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو 

اگر بخواهیم بدون توجه به احساسات خود با دیگران ارتباط برقرار کنیم، مثل این است که بخواهیم از یک وسیلهٔ برقی استفاده کنیم، اما آن را به کلید برق وصل نکنیم. اگر احساسات خود نسبت به همسرتان را پنهان کنید این احساسات سرکوب شده مانند آتش زیر خاکستر عمل می‌کنند که با کوچکترین جرقه می‌توانند شعله‌ور شوند و رابطه شما را نابود کنند. حتی شاید در ظاهر رابطهٔ خوبی داشته باشید، اما در واقع آتشفشانی در حال بیدار شدن است که از آن اطلاع نداشته‌اید. در همین ابتدا به شما می‌گویم برای بسیاری از افراد صحبت در مورد احساساتشان کار بسیار دشواری است اما اگر بخواهید به نادیده گرفتن و پنهان کردن آن ادامه دهید، باید منتظر مشکلات زیاد و اساسی در روابط خود باشید.

صفحات کتاب :
114
کنگره :
‏‫‭HQ۷۴۳‬
دیویی :
‏‫‭۳۰۶/۸
کتابشناسی ملی :
8781068
شابک :
9786229408346
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه هرچه می خواهد دل تنگت بگو