امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درآمدی بر پژوهش در مدارس

 کتاب درآمدی بر پژوهش در مدارس نوشتهٔ نسرین تجویدی است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است. تحقیق و پژوهش، در جامعه‌ای توسعه پیدا می‌کند که نظام آموزشی و فرهنگی، بستر مناسب را برای آن فراهم کرده باشد. مهم‌ترین رکن نظام پژوهشی را نیروی انسانی محقق که از توانایی‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های لازم پژوهشی برخوردار باشد، تشکیل می‌دهد. یکی از تمایلات والا و ارزشمند نهاد آدمی، فطرت دانشجویی اوست.

خلاصه کتاب درآمدی بر پژوهش در مدارس 

اگر می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که پژوهش در مدرسه هدفمند است و پتانسیل ایجاد یک تغییر دگرگون‌کننده را دارد، باید مهارت‌های فنی ما به‌عنوان محقق پرورش یابند. همانطور که ما مهارت‌های تحقیقاتی خود را تقویت می‌کنیم، مهارت ما به عنوان محقق افزایش می‌یابد. لذت و اشتیاق ما به تحقیق نیز همینطور است. با بازگشت به داستان خود در مقدمه، با یادگیری مهارت‌های فنی نواختن گیتار، توانستم لذت نوازندگی خود را عمیق‌تر کنم.

این نشان دهنده اهمیت توسعه یک درک فنی از روش‌های تحقیق است. اشتیاق و لذت ما از تحقیق با درک فنی ابزارهای تحقیق عمیق‌تر می‌شود. در این فصل، من هشت مرحله کلیدی روش تحقیق را بررسی خواهم کرد و ساختاری را برای تحقیق ارائه خواهم کرد که برای همه کارکنان مدرسه قابل دسترسی باشد. این هشت مرحله به شما کمک می‌کند تا پایه‌ای محکم از عملکرد تحقیقاتی ایجاد کنید که نتایج تحقیقات شما را تقویت می‌کند و اشتیاق شما را برای انجام تحقیقات آگاهانه افزایش می‌دهد. برای ایجاد اعتماد به نفس به عنوان یک محقق در مدرسه، باید با ابهام‌زدایی از معنای «تحقیق» شروع کنیم. تحقیقات می‌تواند برای بسیاری از کارکنان مدارس ترسناک و غیرقابل دفاع به نظر برسد. تحقیقات اغلب فقط در حوزه فارغ التحصیلان یا محدود به کسانی است که فعالانه در دانشگاه ثبت نام کرده اند.

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫‬‮‭LB۱۰۲۸/۲۴
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۷۰/۷۲‬‬‬
کتابشناسی ملی :
9176159
شابک :
9786225875678

کتاب های مشابه درآمدی بر پژوهش در مدارس