امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سرچشمه های گزاره ها یا ذهنیات

در کتاب سرچشمه های گزاره ها یا ذهنیات با دلایل و چگونه بودن ها و چرایی هایی، به طوری متفاوت، موضوعات و مسائل ذهن و < گزاره ها در گزاره ها> و فلسفه ذهن مورد بررسی قرار گرفت.

معمولاً در برخی حساسیت ها و بیماری های روانپزشکی، حالات و چگونه بودن های ذهنیات و گزاره ها، آشکارتر و نمایان تر می شوند، هرچند این حالات  و چگونه بودن های ذهنیات و گزاره ها، در حالت سلامت هم موجود است، ولی در حالت سلامت و بیمار نبودن، این چگونه بودن ها و چگونگی ذهنیات یا گزاره ها، به طور پنهان و غیرِمستقیم و مخفی موجود است، و اغلب ذهن و <گزاره ها در گزاره ها>، به طور آشکار و مستقیم به آن پی نمی برد.

گاهی برخی حساسیت ها و بیماری های روانپزشکی، حقایق و شهودهایی از چگونه بودن های کارکرد ذهن و < گزاره ها در گزاره ها>، را در فرد یا همان ذهن یا < گزاره ها در گزاره ها>  رو  و آشکار می کند که این موضوع در حالت سلامت، کاملاً نمایان نیست و مخفی و کم است.

ولی در هر حال، حالات و چگونگی های ذهن و گزاره ها و  سرچشمه ها و عوامل آنها، دارای خصوصیات و ویژگی هایی است، تا بعد ذهنیات یا به تعبیری جدیدتر در فلسفه  که از گزاره ها یاد می شود، موجود باشند و موجود شوند.

کنکاش و جستجو کردن برای پی بردن به چگونه بودن های ذهن و ذهنیات و گزاره ها و سرچشمه های آنها، موضوعاتِ مختلفی است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفت.

در مطالب و متن کتاب سعی شده است که، موضوعات و دلایلِ جدید آورده شود، و اغلب سعی شده است، که از منابع و کتاب های دیگر مطالبی آورده نشود، تا خواننده با مطالب تکراری روبرو نشود. 

کتاب سرچشمه های گزاره ها یا ذهنیات، ترکیبی از فلسفه و روانشناسی فلسفی و تا حدی فلسفه ذهن، اما به طور خلاقانه و جدید و نوآورانه است.

در کتاب سرچشمه های گزاره ها یا ذهنیات، به جستجو و بررسی کردن های لایه های عمیق ترِ ذهن یا به تعبیری جدیدتر، به جستجو کردن در لایه های عمیق ترِ 《 گزاره ها در گزاره ها》و گزاره ها، پرداخته شد، و بعد این لایه ها طبق دلایل و چگونه بودن ها و چرایی های فلسفی، مورد جستجو و بررسی کردن های باز هم عمیق تر و ریزبینانه تر قرار گرفت، تا بررسی کردن های چگونگیِ هستیِ ذهن و ذهنیات یا گزاره ها، و بررسی کردن های چگونگی موجودیتِ ذهنیات و گزاره ها صورت گیرد.

محور اصلی کتاب سرچشمه های گزاره ها یا ذهنیات، بر اساس دلایل و چرایی ها و چگونه بودن های سرچشمه گرفتن های ذهنیات و گزاره ها، و همین طور دلایل و چرایی ها و چگونه بودن های موجودیتِ ذهنیات و گزاره ها می باشد، آنگاه می توان گاهی چنانکه در فلسفه رخ می دهد، از هست به باید رسید، یا در اینجا از چگونه بودن های امور و موجودیت ها و گزاره ها و ذهنیات، به اینکه چه امور و اعمالی را لازم است انجام داد رسید، و این امور و موارد را در زندگی کردن ها و اعمال و امورِ زندگی به کار برد و عملی و اجرا کرد.








صفحات کتاب :
148
کنگره :
BD۴۱۸/۳
دیویی :
۱۲۸/۲
کتابشناسی ملی :
8966204
شابک :
978-622-302-263-0
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه سرچشمه های گزاره ها یا ذهنیات